مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید و فروش فندق با بالاترین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی جایگاه ایران در صادرات فندقشرکت تولید فندق درجه یک صادراتی

مرکز خرید و فروش فندق با بالاترین کیفیت در نظر دارد بهترین و مرغوبترین نوع فندق را در بسته بندی های کاملا بهداشتی و شیک به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور برای مشتریان خود عرضه می نماید.

در ایران، فندق یکی از اصلی ترین خشکبار در میان خانواده آجیلی محسوب می‌شود. مرغوبترین این محصول بیشتر در استان گیلان کاشته می‌شود که دارای طعم عالی می‌باشد. کشاورزان این منطقه فندق را به صورت دست چین شده از بهترین درختان فرآوری کرده و توسط خطوط تولیدی مدرن تولید می‌شود.

مرکز خرید و فروش فندق با بالاترین کیفیت

بررسی جایگاه ایران در صادرات فندق

بررسی جایگاه ایران در صادرات فندق ایران بهترین نوع فندق را تولید کرده و جایگاه بسیار خوبی در این زمینه دارد. صادرات این محصول در ایران به شکل خام با پوست و یا پوست کنده به صورت عمده برای کشور های متقاضی فندق صورت می‌گیرد. فندق از آن دسته از خشکبار هایی محسوب می‌شود که همواره در صادرات رشد صعودی داشته است.

فندق یک نوع خشکبار از درخت فندق بوده که اکنون به عنوان یکی از آجیل های محبوب در کل دنیا تبدیل شده است. فندق دربعضی از کشور ها نظیر: کشورهای انگلستان، ایتالیا، یونان و نیمه ای از ایالات متحده بیشترین میزان درپرورش و تولید فندق را دارد. همچنین باید اشاره کرد کشور ترکیه حدودا 75 درصد تولیدات این محصول را دارد که بصورت عمده صادر می‌نمایند.در ادامه به بررسی بعضی از خواص این محصول اشاره می‌کنیم؛

  1. کمک به حفظ سلامت استخوان و مفاصل: فندق حاوی مقدار بسیاری از منگنز است، منگنزدر برابر بسیاری از بیماری ها مبارزه کرده و نقش بسزایی در بهبود سلامت انسان دارد.
  2. جلوگیری از پیری زودرس با مصرف فندق: فندق به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های قوی همچون ویتامین E و ویتامین C از پیری زودرس پیشگیری می‌کند.
  3. مفید برای زنان باردار: فندق برای زنان باردار بسیار مفید می‌باشد چراکه این محصول سرشار از اسید فولیک بوده که در رشد و سلامت جنین تاثیر گذار می‌باشد.
    و…

شرکت تولید فندق درجه یک صادراتی

شرکت تولید فندق درجه یک صادراتی کشور ما از لحاظ تولید و عرضه خشکبار رونق بسیارخوبی دارد که سالانه عرضه این محصول با بسته بندی های متفاوت از نظر قیمت و شکل ظاهری با درجه بندی های متفاوت انجام می‌گیرد.فندق به دو صورت مغز و با پوست در اکثر نقاط جهان به صورت عمده تولید می‌شود.

همانطور که در بالا اشاره کردیم گیلان قطب تولید فندق درجه یک در ایران می‌باشد که بیش از80 درصد از کل فندق کشور را تولید کرده و در بازار عرضه می‌کند. در این حال استان های قزوین و مازندران هم این محصول را تولید می‌کنند. جالب است بدانید این محصول برای صادرات به کشورهای همسایه با قیمت مناسب تری انجام می‌گیرد.

خریداران عزیز برای آگاهی از قیمت فندق می‌توانند در سایت های معتبر مراجعه کرده و اطلاع لازم را کسب کنند.

شمسی جلالی فراهانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید