مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع معتبر خرید و فروش فندق در بازار اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه صادرات فندق به کشورهای همسایهصادرات عمده فندق در بازار خارجی

فندق محصولی از دشت های ایران بوده که از خواص بسیاری برخوردار است و شما می توانید برای تسکین دادن بعضی از دردهای خود از آن استفاده کنید. مثلا این محصول درد های عضلانی را تسکین می دهد ، موها را تقویت می کند و نیاز پروتئین روزانه بدن شما را تأمین می کند. اما باید توجه داشته باشید که استفاده بیش از اندازه آن می تواند به بدن شما آسیب جدی برساند. اما به دلیل خواص بی نظیر بازار خرید و فروش فندق فوق العاده شده است.

مرجع معتبر خرید و فروش فندق در بازار اصفهان

نحوه صادرات فندق به کشورهای همسایه

نحوه صادرات فندق به کشورهای همسایه فندق علاوه بر خاصیت کاربردی آن در زمینه تسکین درد برای رشد مو بسیار مفید است و به تقویت ریشه مو کمک می کند همچنین باعث کاهش ریزش مو نیز می شود. فندق به داشتن مواد مغذی به موهای شما کمک می‌کند و نیاز روزانه موهای شمارا تامین می کند.

فندق سفید دارای پروتئین و منیزیم بالا و کیفیت بسیاری بالایی می باشد. استفاده روزانه از آن باعث پرپشت شدن موها می شود و ریشه موها را تقویت می کند و باعث استحکام موها می شود. اما باید توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد آن ممکن است برای بدن شما ضرر داشته باشد پس در استفاده از آن دقت نمایید.

با افزایش تولید فندق در دشت مغان و دیگر مناطق کشور می توان گفت در سال های آینده کشور از واردات فندق از کشور هایی مثل چین بی نیاز خواهد شد و می تواند به راحتی این محصول با کیفیت را با بهترین قیمت به کشورهای همسایه صادر کند که علاوه بر اینکه باعث ارزآوری در کشور می شود، می تواند سود قابل توجهی را به صادر کنندگان برساند.

صادرات عمده فندق در بازار خارجی

صادرات عمده فندق در بازار خارجی کاشت این محصول در آمد بسیار خوبی برای کشاورزان فندق دارد. فندق جزو محصولاتی با ارزش افزوده در سطح بالایی است که توسعه و کاشت آن می تواند به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در منطقه کمک می کند.

توسعه مکانیزاسیون و افزایش صنایع تبدیلی از راهکار های موثر در ارتقای کمی و کیفی تولید این محصول است و کشت مکانیزه فندق به خاطر کاهش هزینه ها، استفاده مناسب از زمین، سهولت کار و بهره وری مناسب اهمیت بالایی دارد.

افزایش صنایع تبدیلی و فرآوری فندق منجر به کاهش ضایعات و بهبود کیفیت این محصول خواهد شد. مرکز پخش فندق در ایران این محصول را به بازار ها منتقل می کند و شما می توانید آنها را از بازار ها خریداری نمایید.

فندق دارای پروتئین باکیفیت عالی است به گونه ای که دانه فندق دارای سی تا چهل و پنج درصد روغن و بیست و پنج درصد پروتئین است و ارزش غذایی قابل توجهی دارد به همین دلیل متقاضی فراوانی دارد و این امر باعث شده کشور ما به عنوان صادر کننده این محصول به بازار های خارجی سود فراوانی بدست آورد و در این زمینه تا حدود زیادی موفق شود.

شمسی جلالی فراهانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید