مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت باورنکردنی مغز فندق خام با بالاترین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

جامع ترین راهنمای خرید مغز فندقچگونه در صادرات مغز فندق ممتاز باشیمویژگی بارز مغز فندق اعلاخرید مغز فندق خام درجه یک از مراکز معتبر

مرکز عرضه فندق در تهران ممتاز فله در بازار از سود آوری بسیار بالایی برخوردار هستند. فندق یکی از بهترین و مغذی ترین مغزیجات در بین آجیل هاست. فندق به صورت خام و یا در انواع نمونه های بو داده در بازار عرضه می گردد. فندق بو داده طعم بسیار خوش مزه ای دارد که یک میان وعده کامل و سالم می باشد. قیمت مغز فندق خام در این مرکز بسیار مناسب می باشد.

قیمت باورنکردنی مغز فندق خام با بالاترین کیفیت

جامع ترین راهنمای خرید مغز فندق

جامع ترین راهنمای خرید مغز فندق فندق یکی از مغز های پر طرفدار موجود در آجیل است. مغز فندق دارای مقدار زیادی از منگنز است، منگنز برای تراکم استخوان ها و مفاصل بسیار مفید است و همچنین در برابر بسیاری از بیماری ها مانند پوکی استخوان مبارزه می کند. مغز فندق خوشمزه و پر خاصیت است. فندق به خاطر خواص زیادی که دارد طرفداران فراوانی دارد و نظر مردم را به خود جلب می کند. فندق دارای انواع ویتامین از جمله آ ، ب، ث ، ای است. از دیگر خواص فندق املاح معدنی آن است، فندق دارای فسفر، کلسیم، آهن، ید و منیزیم است که هر کدام از این مواد در سلامتی انسان نقش بسزایی دارند. فندق به علت داشتن منیزیم، انرژی عضلانی بدن را تقویت می‌ کند و نیروی عمومی بدن را افزایش می ‌دهد؛ مغز فندق به علت داشتن فسفر و منیزیم موجب تقویت حافظه نیز می‌ شود. نخود همدان از بهترین محصولات امروزه در بازار می باشد.

چگونه در صادرات مغز فندق ممتاز باشیم

چگونه در صادرات مغز فندق ممتاز باشیم از جمله مغز های لذیذی که امروزه به دلیل خواص سرشار و ارزش تغذیه‌ای فوق‌العاده منحصر به فرد و استثنایی، بیش از قبل مورد توجه هموطنان عزیز و همچنین صاحبان مشاغل مرتبط ( مشاغلی که از این دانه برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند، مانند: صنایع شکلات سازی، تولید کننده‌ی انواع بیسکویت و کلوچه و همچنین صنایع آرایشی بهداشتی ) قرار گرفته است فندق می‌باشد. موضوع مذکور، سبب گردیده تا ضمن ایجاد تقاضای گسترده برای فندق خام نیم کیلویی در بازار، هنگام مراجعه به منظور خرید آن، با رنج های مختلفی از قیمت در نظر گرفته شده جهت فروش آن مواجه گردیم. از آنجا که عوامل زیادی در قیمت گذاری این محصول تاثیر گذار بوده و پرداختن به تمامی آن‌ها مقدور نمی‌باشد، بر آن شدیم تا اهم این عوامل را به صورت خلاصه در ادامه‌ی مطالب این قسمت از نوشتار تقدیم شما عزیزان نماییم: به طور معمول، سایز و ابعاد بزرگتر فندق در بازار سبب عرضه‌ی آن با قیمت بیشتری خواهد شد. نحوه‌ی عرضه وابسته به مراحل فرآوری و آماده سازی بر چگونگی تعیین قیمت موثر است (برای نمونه، قیمت فندق برشته با پوست یا نوع شور آن با مغز فندق خام درجه یک متفاوت است). شرایط اقلیمی، به نحو چشمگیری بر تعیین قیمت فندق اثر گذار هستند. (افزایش تولید، در نهایت قیمت ها را به علت عرضه ی بیشتر کاهش داده و هر گونه بدی آب و هوا و یا خشکسالی، که تولید را کاهش می‌دهد؛ موجب قیمت گذاری با نرخ بالاتری خواهد شد). افزایش و یا کاهش صادرات، به صورت مستقیم بر تعیین قیمت و نرخ گذاری فندق دارای تاثیر هستند. اشکال عرضه‌ی این دانه‌ی مغذی (فله، کیلویی، بسته بندی و غیره) بر قیمت تمام شده اثر گذار می‌باشند. تصمیمات اقتصادی دولت، نرخ ارز و سایر معادلات اقتصادی خرد و کلان و همچنین تعاملات بین المللی و سیاسی به نوعی بر قیمت گذاری برای فندق موثر می‌باشند.

ویژگی بارز مغز فندق اعلا

ویژگی بارز مغز فندق اعلا فندق حاوی مقدار زیادی ویتامین B6، فولات، فسفر، پتاسیم و زینک (روی) است. ضمن اینکه از سایر خواص فندق می‌توان به‌وجود چربی‌های تک اشباع‌نشده و چربی‌های چندتایی غیراشباع، اسیدهای چرب اُمگا ۶ و اُمگا ۹ مانند اولئیک اسید اشاره کرد. هر اونس از فندق معادل ۲۸ گرم است و ۱۱.۲ گرم فیبر تولید می‌کند که دارای ۱۱‌درصد RDI است. البته ناگفته نماند که فندق حاوی فیتیک‌اسید نیز هست. این ماده مانع جذب مواد معدنی، نظیر آهن و روی می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که فندق برای سلامت قلب بسیار مفید است. وجود آنتی‌اکسیدان و اسیدهای چرب سالم، ظرفیت آنتی‌اکسیدانی فندق را افزایش می‌دهد و سطح کلسترول خون را پایین می‌آورد. پژوهشی یک‌ماهه روی ۲۱ نفر با سطح کلسترول بالا صورت گرفته است. این افراد ۱۸ تا ۲۰‌درصد از کالری روزانه‌شان را از مصرف فندق به‌دست می‌آوردند. نتیجه پژوهش نشان می‌داد که کلسترول، تری‌گلیسیرید و کلسترول بد یا LDL در آنها کاهش داشته است. شرکت‌کنندگان در این پژوهش در پایان تحقیق، از نظر سلامت عروق و رگ‌ها و نشانگرهای تورم در خون نیز بهبود یافته بودند. فندق مقادیر زیادی آنتی اکسیدان دارد. آنتی‌اکسیدان بدن را از استرس اکسیداتیو دور نگه می‌دارد. استرس اکسیداتیو می‌تواند موجب تخریب ساختار سلول، تسریع پیری، سرطان و بیماری‌های قلبی شود. فراوان‌ترین آنتی‌اکسیدان‌های موجود در فندق به‌عنوان ترکیبات فنولیک شناخته می‌شوند. پژوهش‌ها ثابت کرده‌اند که این ترکیبات مانع از التهاب و باعث کاهش کلسترول در بدن می‌شوند. ضمن اینکه برای سلامت قلب مفید هستند و در برابر سرطان‌ها از بدن محافظت می‌کنند.مطالعه‌ای ۸ هفته‌ای نشان داد که مصرف فندق بدون پوست یا با پوست، به‌شکل محسوسی مانع از استرس اکسیداتیو می‌شود و کسانی که در این ۸ هفته فندق مصرف کرده‌اند، نسبت به کسانی که فندق مصرف نکرده‌اند، کاهش محسوسی در استرس اکسیداتیو داشته‌اند. وجود ترکیبات آنتی‌اکسیدانی، ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌تواند به فندق خواص و ویژگی‌های ضدسرطانی ببخشد. در میان سایر آجیل‌ها مانند پسته و گردو و…، فندق بیشترین میزان از آنتی‌اکسیدان‌های موسوم به پروآنتوسیانیدین‌ها را داراست. آزمایش‌های کِشت و انجام آزمایش روی برخی از حیوانات نشان داده است، پروآنتوسیانیدین‌ها می‌توانند به جلوگیری و درمان برخی از انواع سرطان کمک کنند. به‌نظر می‌رسد که آنها می‌توانند از استرس اکسیداتیو جلوگیری کنند.علاوه ‌بر اینها، وجود ویتامین E نیز از خواص فندق به‌شمار می‌رود که آنتی‌اکسیدانی قوی است و به حفاظت سلول‌ها در برابر تخریبی که باعث ایجاد یا پیشرفت سرطان می‌شود کمک می‌کند. هر ۲۸ گرم فندوق، ۸۷‌درصد RDI برای منیزیم فراهم می‌کند. آجیل‌های مختلفی چون گردو و بادام باعث کاهش سطح قند خون می‌شوند. مطالعات اندکی نیز این موضوع را درباره فندق تایید می‌کنند. مطالعه‌ای تاثیر فندق بر سطح خون را هنگام ناشتایی بر ۴۸ فرد مبتلا به دیابت نوع دوم بررسی کرد. از این ۴۸ نفر، نیمی از افراد، از فندق به‌عنوان میان‌ وعده استفاده کرده بودند و نیمی دیگر نیز به‌عنوان گروه کنترل بررسی شدند. بعد از ۸ هفته، افرادی که فندق مصرف می‌کردند، هنگام ناشتایی، کاهش محسوسی در سطح خون خود نداشتند.اما مطالعه دیگری روی ۵۰ نفر مبتلا به سندروم متابولیک صورت گرفت و در آن، به افراد حاضر در پژوهش، ترکیبی از ۳۰ گرم آجیل مختلف شامل ۱۵ گرم گردو، ۷.۵ گرم بادام و ۷.۵ گرم گردو داده شد. بعد از ۱۲ هفته، کاهش محسوسی در سطح انسولین ناشتای افراد دیده شد.

خرید مغز فندق خام درجه یک از مراکز معتبر

خرید مغز فندق خام درجه یک از مراکز معتبر مرکز پخش فندق خام با محصولات با کیفیت و تازه که محصولات خود را به دلیل کیفیت بالا به تمامی اقصی نقاط دنیا صادر می کند.می دانیم که فندق ها انواع مختلفی دارند و شمال ایران به علت آب و هوای مناسب برای کشت این محصول قطب پرورش این نوع محصول می باشد, لذا هرساله این محصول به طور فراوان کشت و برداشت می گردد. قسمت زیادی از این میوه خشک به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی و کشورهای همسایه صادرات عمده دارد , اما پرورش و کشت همین محصول خوشمزه زحمت های زیادی را در بردارد و بدیهی است که به تناسب دیگر میوها ی خشک قیمت گرانتری داشته باشد . با توجه به اینکه فندق ها در انواع مختلف جهت مصارف گوناگون تولید و عرضه می گردد لذا این محصول بازار متنوعی دارد که انواع فندق اعم از فندق خشک, فندق بوداده, فندق طعم دار, مغز فندق ,فندق تازه را به بازارهای هدف عرضه می دارد که استقبال مشتریان و خریداران نمایانگر گرمی بازار این محصول می باشد .اینک به خواص این محصول پر طرفدار می پردازیم : فندق علاوه بر طعم خوشمزه که جایگاه ویژه ای برای دوستداران طعم خود پیدا کرده است یکی از پر خاصیت ترین خوراکی های طبیعی می باشد که بسیار مقوی بوده و علاوه بر تقویت عمومی بدن به طور خاص به سلامت قلب و عروق کمک زیادی می کند, این محصول با کاهش دادن کلسترول مضر و بد خون باعث سلامت قلب می شود . پزشکان توصیه می کنند اگر مصرف مداوم آن را روزانه در برنامه غذایی خود داشته باشید می توانید به معجزات آن در زیبایی پوست مو که به دلیل داشتن ویتامین ها به خصوص ویتامین E و تقویت بدن و سلامت قلب پِی ببرید .هرساله با توجه به حجم استقبال خریداران این محصول به طور انبوه تولید می گردد که بعد از فرآوری یا بدون فرآوری به صورت تازه و طبیعی در دسترس علاقه مندان خود قرار می گیرد . مطابق با تقاضا, عرضه آن برای فروشندگان و خریداران سود خوبی را به همراه می آورد به این منوال که فروشندگان این محصول برای فروش فراوان تر خود محصول را با قیمت ارزان تر در اختیار مشتریان قرار می دهند که این روش سود بیشتر برای فروشنده و خریدار را به همراه می آورد. لذا با توجه به اینکه مجموعه تولیدی ما نیز با پیروی از این قانون به بهترین مرکز برای خرید فندق خشک در شمال تبدیل شده است و مشتریان زیادی از داخل و خارج از ایران این مجموعه را به عنوان بهترین مرکز خرید خود انتخاب نموده اند.

شمسی جلالی فراهانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید