مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مغز فندق درجه یک با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل تعیین کننده قیمت انواع فندقبررسی روش های مختلف صادرات انواع فندقخرید مغز فندق با کیفیت بالا و قیمت مناسب

فروش مغز فندق درجه یک با قیمت ارزان، توسط فروشندگان اصلی در مراکز عمده فروشی انواع آجیل و مغزهای خوراکی صورت می گیرد. می توان فندق مرغوب را به طور شکسته و یا کاملا پوست گرفته شده و در حجم انبوه سفارش داد؛ با این کار، صرفه جویی خوبی در هزینه ها به عمل می آید. بسیاری از مشتریان به دنبال خرید مغز فندق وحشی طارم هستند که از طعم و بو بهتری، نسبت به سایر محصولات پرورشی، برخوردار می باشند.

فروش مغز فندق درجه یک با قیمت ارزان

عوامل تعیین کننده قیمت انواع فندق

عوامل تعیین کننده قیمت انواع فندق فندق از جمله تنقلات محبوبی است که مصرف آن فقط به ظرف آجیل شب عید محدود نمی شود، بلکه به دلیل ارزش های غذایی فراوان و فوایدی که برای سلامت انسان دارد، در دیگر ماه های سال هم مورد استفاده قرار می گیرد. کشورمان یکی از تولیدکنندگان برتر فندق در سطح جهان محسوب شده که بیشترین باغات زیر کشت آن در استان های قزوین، گیلان، مازندران، قم و زنجان می باشند.

این محصول، به دلیل روغن مفیدی که دارد، در شکل های مختلف مورد مصرف خوراکی قرار گرفته و بیشترین موارد استفاده از آن در صنایع غذایی مانند تولید انواع کیک، کلوچه، کرم شکلاتی و امثال آن مشاهده می شود. عوامل متعددی بر قیمت گذاری فندق تاثیر می گذارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • نوع: درخت فندق دارای چندین گونه متفاوت است. برخی از انواع فندق، دارای روغن بیشتری هستند و مورد توجه ویژه مصرف کنندگان قرار دارند؛ به همین دلیل، گونه های مختلف فندق دارای قیمت های متفاوتی می باشند.
  • سایز: مانند هر آجیل دیگری، مغز فندق های درشت و سنگین، گران تر بوده و در گروه محصولات ممتاز قرار می گیرند. محصولات درشت علاوه بر بازار داخلی، برای صادرات به دیگر کشورها هم مناسب خواهند بود.
  • طعم: فندق های درجه یک، طعم دلچسبی دارند و هیچ مزه اضافی مانند: تلخی و… در آن ها احساس نمی شود.
  • یک دست بودن: هر محصولی که مغز فندق های داخل آن یک دست و دارای سایز یکسانی باشد، دارای کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری خواهد بود.

بررسی روش های مختلف صادرات انواع فندق

بررسی روش های مختلف صادرات انواع فندق همانطور که گفته شد، ایران یکی از تولیدکنندگان مطرح و بزرگ فندق در سطح جهان است. کشورمان در رتبه ششم تولید فندق قرار داشته و به دلیل طعم و عطر ویژه فندق های ایرانی، طبیعی است که مشتریان زیادی خارج از مرزها داشته باشد. شرکت های بازرگانی متعددی به کار صادرات فندق ایران به اقصی نقاط جهان مشغول هستند.

از آنجایی که هزینه های صادرات، نقش مهمی در سوددهی و موفقیت صادرکنندگان ایفا می کند، شرکت های صادرکننده به دنبال بهترین روش انتقال محصول به خارج از کشور هستند. استفاده از شیوه حمل و نقل جاده ای و ریلی، دو نوع از پرکاربردترین شیوه های صادرات می باشند؛ زیرا، به دلیل هزینه های پایین تر حمل و نقل، برای صادرکنندگان توجیه اقتصادی بهتری به دنبال دارد.

می توان برای صادرات فندق، از شیوه فروش مغز فندق های بدون پوست استفاده کرد. با این کار ارزش گذاری محصول آسان تر شده و وزن بار تا حد چشمگیری کاهش می یابد. صادرات پودر فندق و یا روغن فندق هم، از دیگر روش های عرضه این نوع آجیل پرطرفدار در بازارهای بین المللی است.

خرید مغز فندق با کیفیت بالا و قیمت مناسب

خرید مغز فندق با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای خرید مغز فندق با کیفیت بالا و قیمت مناسب، بهترین راهکار مراجعه به مرجع اصلی فروش انواع مغزهای خوراکی است. می توان در این مراکز، بهترین کیفیت از محصول را با قیمتی مناسب از فروشندگان اصلی به طور مستقیم دریافت کرد. خریدهای بی واسطه موجب صرفه جویی بیشتری در هزینه نهایی سفارش محصول می شود.

این مجموعه با تامین بهترین کیفیت از مغز فندق، به کار فروش محصول درجه یک با قیمت ارزان در سراسر کشور مشغول بوده که امکان سفارشات حضوری و غیرحضوری را برای مشتریان در هر شهری از کشور که باشند، فراهم کرده است. می توان با ثبت سفارش غیرحضوری، ضمن اطمینان از دریافت محصولی درجه یک، در وقت و انرژی هم صرفه جویی خوبی کرد.

شمسی جلالی فراهانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید