مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم فندق بدون پوست با قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

آمار صادرات فندق ایران به کشور های همجوار در سال های اخیرمقایسه قیمت فندق بدون پوست با فندق با پوستمعرفی ارزانترین نوع فندق موجود در بازارعرضه بی واسطه فندق بدون پوست به بازار

برای خرید مستقیم فندق در تهران بدون پوست، به طور مطمئن و تضمین شده، می توانید از طریق این مجموعه اقدام کنید و نوع برتر این محصولات را با قیمت‌ واقعی خریداری کنید. قیمت فندق بدون پوست، بسته به نوع کیفیت، بسته بندی، برند تولید کننده، قیمت ترخیص کاری و… متفاوت می باشد. هر اندازه کیفیت فندق بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

خرید مستقیم فندق بدون پوست با قیمت عمده

آمار صادرات فندق ایران به کشور های همجوار در سال های اخیر

آمار صادرات فندق ایران به کشور های همجوار در سال های اخیر فندق، یکی از بهترین خشکبار موجود در ایران است، که بیشتر در مناطق شمالی کشورمان برداشت می‌ شود. در حال حاضر تولید این محصول بسیار زیاد است و جنبه صادراتی دارد، زیرا فندق ایرانی، از کیفیت و مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار است. ارزش غذایی این محصول، بسیار عالی بوده و در انواع مختلفی، در بازار یافت می شود.

در بازار رقابت امروز، در زمینه تولید فندق، تولیدکننده‌ای که در کنار توجه به کاهش هزینه تمام شده، به کیفیت محصول تولید شده نیز توجه زیادی از خود نشان دهد، می تواند نظر خریداران خارجی را نسبت به محصولات تولیدی خود جلب کرده و رقابت در بازارهای بین المللی را افزایش دهد. فندق خام بی پوست، یکی از محصولاتی است، که از تقاضای بالایی برخوردار می باشد.

ایران جایگاه خوبی در صادرات خشکبار هایی مثل فندق دارد، چون با بهترین کیفیت و در شکل های مختلفی، این محصولات را تولید می کند. این محصولات باکیفیت، به کشور های آسیایی و حوزه خلیج فارس صادر خواهند شد، صادرکنندگان نیز توانسته اند ارزآوری خوبی را برای کشور به ارمغان آورند.

صادرکنندگان ایرانی، این محصولات را با نرخ خوب به فروش می رسانند. فندق که به صورت خام و بو داده، به بازار عرضه می گردد، دارای طرفداران خاص خود است و همواره مشتریان زیادی از کشورهای خارجی دارد. خشکبارهایی مثل فندق، در شکل های مختلفی تولید و صادر می شوند، به طور دقیق، در ایران نمی توان آمار مشخصی را ارائه داد. البته مراجعی همچون گمرک، می توانند آمار صادراتی این محصول را در اختیار صادرکنندگان قرار دهند. این کار با ضوابط ویژه ای انجام می شود، در صورت رعایت کردن مقرراتی که در زیر اشاره می گردد، می توان حجم صادرات را نیز بالا برد:

توجه نمودن به استانداردهای کشور مقصد، خرید از بهترین تولیدی ها، بالا بردن کیفیت محصول، خرید با قیمت مناسب و… . همچنین نخود همداندارای فروش بالایی در بر دارد.

مقایسه قیمت فندق بدون پوست با فندق با پوست

مقایسه قیمت فندق بدون پوست با فندق با پوست فندق، جزء لاینفک آجیل است و اکثر ایرانیان در فصل تعطیلات و هنگام خرید آجیل، آن را خريداری مي كنند. علاوه بر این، برخی افراد گاه به گاه و به طور منظم، از این محصول استفاده می کنند. بنابراین امروزه، فندق در بازار به اشکال مختلف به فروش می رسد. در بازار فروش، معمولا فندق ها به دو صورت بدون پوست و با پوست یافت می شوند، که هر کدام از آن ها دارای قیمت های متفاوتی هستند. قیمت فروش فندق خام بدون پوست، به کیفیت این محصول و نوع گونه این آجیل بستگی دارد، البته هزینه های تولید و فرآوری این محصول، از عوامل تاثیر گذار در قیمت به شمار می آید. خریداران می توانند، برای اطلاع از قیمت این آجیل، به صورت مستقیم، به نمایندگی های پخش و فروش آن مراجعه نمایند.

قیمت مناسب فندق با پوست به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، مثل میزان عرضه و تقاضا برای این محصول در بازار و کیفیت و مرغوبیت فندق تولیدی و همچنین، میزان هزینه‌هایی که صرف می شود، تا این محصول از تولید به مصرف عرضه گردد.

در مقایسه قیمت این دو نوع فندق، باید به عرض شما برسانیم که برند تولید کننده، جزو عوامل موثر در قیمت این محصولات به شمار می رود، کارخانه هایی که این فندق ها را در بسته بندی های مخصوص قرار می دهند، می توانند باعث افزایش قیمت فندق با پوست و بدون پوست شوند. هر اندازه بسته بندی فندق ها بهتر و بهداشتی تر باشد، قیمت آن ها به مراتب بالاتر خواهد بود.

معرفی ارزانترین نوع فندق موجود در بازار

معرفی ارزانترین نوع فندق موجود در بازار فندق خام، از جمله خشکبار و مغزیجاتی به شمار می آید، که به دلیل دارا بودن ویتامین ها و املاح معدنی فراوان، دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد. ارزانترین نوع فندق با کیفیت، دارای ویژگی هایی می باشد، از جمله مشخصات فندق خام به شرح زیر است:

پوست فندق باکیفیت، سبز رنگ می باشد و اندازه آن درشت است. همچنین مغز آن نرم و براق می باشد و طعم خوبی دارد. روی این خشکبار درجه یک، هیچ اثری از کرم خوردگی نیست و ظاهر یکدستی دارد. در تولید فندق اصل، از هیچ مواد افزودنی استفاده نشده و کاملا به طور طبیعی، خندان می باشد، که همین امر، شکستن این خشکبار را راحت تر می کند‌.

پروتئین موجود در فندق، دارای اسید آمینه های متعددی است، که آرژنین، یکی از آن ها می باشد؛ هر چند که بدن انسان این ماده را تولید می کند؛ اما اضافه شدن میزان آن، باعث تنظیم فشار خون شده و برای درمان بیماری های قلبی نیز موثر است. منیزیم موجود در فندق نیز، برای سلامت ماهیچه ها، مغز، قلب، پیشگیری از افسردگی و بهبود اختلالات خواب، مفید است. کسانی که مشکلات و بیماری های قلبی و عروقی دارند، بهتر است از مصرف فندق غافل نشوند و آن را در طول هفته، مصرف نمایند.

فندق درجه یک، دارای انواع ویتامین ها مانند ویتامین ب، کلسیم، آهن، فسفر و پتاسیم است. از این خوراکی علاوه بر استفاده به عنوان آجیل و خشکبار، در ترکیبات مختلفی مانند شکلات و کیک، برای طعم دهی استفاده می شود.

عرضه بی واسطه فندق بدون پوست به بازار

عرضه بی واسطه فندق بدون پوست به بازار عرضه فندق برشته، باید به نحوی باشد، که خریداران بتوانند در تمامی نقاط مختلف کشور، این محصول را خریداری کنند. توزیع فندق هندی، اگر به صورت یکپارچه و عمده باشد، باعث می شود خریداران به راحتی و با هزینه ای بسیار کم، محصولی با کیفیت را خریداری کنند. بازار های اینترنتی، یکی از اصلی ترین بازار های فروش و خرید فندق می باشند، که به صورت مستقیم، محصولات را از تولیدی خریداری کرده و در بازار به فروش می رسانند.

در میان تعداد مراکز فروش اینترنتی مغز فندق عمده، آن هایی مورد توجه مشتریان قرار می گیرند، که از اعتبار بالا برخوردار می باشند، که به نظر می رسد این مجموعه، به دلیل اینکه سابقه طولانی مدت در حوزه ارائه انواع این خوراکی های خوشمزه دارد، به عنوان مرجعی رسمی و اصلی شناخته شده است و می توان، با اطمینان خاطر، محصولات مورد نیاز خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه ای از آن ها را خریداری نمود.

شمسی جلالی فراهانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید