مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم فندق با قیمت عمده در شمال

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشکلات صادرات فندق در ایرانآشنایی با انواع فندق پیش از خریدبارزترین مشخصات فندق با کیفیتفروش بی واسطه فندق درجه یک در شمال

خرید فندق شمال بهترین شرایط را برای کشاورزان و باغداران رقم زده است. فندق فله ای محصولات بی نظیر و پرطرفدار در شهر سبز و باصفای گیلان می باشد این نوع فندق نامی بسیار آشنا دارد. عرضه فندق گیلان، توسط بهترین و معتبرترین عرضه کنندگان انجام می‌شود. این افراد روزانه مقادیر زیادی از میوه خشک خوش رنگ را به بهترین شکل ممکن به سراسر شهرهای ایران عرضه می‌کند. فندق گیلان درجه یک و بسیار محبوب است و به خوبی مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد.

خرید مستقیم فندق با قیمت عمده در شمال

بررسی مشکلات صادرات فندق در ایران

بررسی مشکلات صادرات فندق در ایران فندق از جمله خشکباری است که در کشور ما در حجم بالایی تولید می شود و این موضوع به دلیل شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی مناسب مزارع کشت فندق در کشور می باشد که پس از پسته بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. از علل رونق صادرات فندق می توان به کیفیت بسیار بالای آن اشاره کرد. فندق های ایرانی انواع مختلفی داشته و هر کدام از آن‌ها طعم و بوی بسیار خاصی دارد که قطعاً با یک بار خوردن، معنای واقعی فندق را می چشید. تمامی فندق ها سالم بوده و با کمترین میزان ضایعات و درصد پوچی به فروش می رسد که کیفیت آنها بسیار بالا است و از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد. این فندق ها به صورت بوداده، شور و خام بفروش می رسد که به دلیل شرایط آب و هوایی و شرایط زیستی مناسبی که دارد در کشور به‌صورت در تناژ بالا تولید شده و این امکان را به وجود آورده که فندق در حجم بالا تولید شود و صادرات را در این زمینه فراهم آورد، در میان بسیاری از خشکبار فندق از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار بوده و طبق بررسی‌هایی که انجام شده تولید و صادرات آن رونق بالایی را به خود گرفته است که کشورهایی همچون مثل مالزی، آذربایجان، یونان، ارمنستان، مجارستان، کویت، قطر،کانادا، رومانی و …. از جمله خریداران این محصول می باشد.

آشنایی با انواع فندق پیش از خرید

آشنایی با انواع فندق پیش از خرید یکی از اصلی ترین اجزای چهار مغز مقوی، فندق است که مصرف آن برای بدن بسیار مفید و پر خواص بوده بنابراین مصرف آن به همه افراد توصیه می‌ شود از مهم‌ترین مواد مغذی موجود در فندق می‌ توان به مقادیر بسیار بالایی آنتی اکسیدان ها، انواع ویتامین ها و مواد معدنی شامل کلسیم، پروتئین و فیبر اشاره نمود. ارزش غذایی بالای فندق نقش مهمی در سلامت بدن داشته و به دلیل دارا بودن انرژی زیاد به انرژی مورد نیاز بدن جهت فعالیت های روزانه را تامین می کند. ویتامین e و اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ از مهمترین مواد مغذی فندق بوده که برای سلامت پوست و مو مفید بوده و به دلیل اینکه در برابر کم خونی بدن را محافظت می کند. همچنین، موجب سلامت ماهیچه های قلب شده و از بروز بیماری های قلبی جلوگیری می کند. ویتامین ای در واقع اصلی‌ترین ویتامینی بوده که با آنتی اکسیدان های فراوان، بدن را در برابر سلولهای سرطانی در امان نگه می‌ دارد. کلسیم بالای فندق برای رشد استخوان ها و استحکام دندان ها ضروری است و با پتاسیم فراوانی که دارند، برای تحریک سیستم عصبی و عملکرد عضلات و ماهیچه ها ضروری می باشد. همچنین سرشار از پروتئین است و برای رشد و تقویت عضلات مناسب می باشد. عنصر روی که در این محصول وجود دارد، برای فعال شدن هورمون های جنسی مناسب بوده و جز مهمترین عنصر برای رشد موها است. مصرف فندق به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب مفید، یک خوراک و میان وعده خوشمزه بوده و از ایجاد کلسترول جلوگیری کرده و مانع انسداد رگهای خونی می شود بنابراین برای جلوگیری از بیماری‌های قلبی مناسب می‌باشد همچنین مصرف فندق باعث پایین آمدن سطح قند خون می شود و به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان های فراوان، استرس و اضطراب را از بدن دور کرده و با خواص ضد التهابی داشته و برای سلامت پوست و بدن مفید است.

بارزترین مشخصات فندق با کیفیت

بارزترین مشخصات فندق با کیفیت فندوق به صورت خام یا بوداده در بازار عرضه می‌شود. کیفیت مغز فندق به کیفیت خود فندق بستگی دارد. هنگام خارج کردن مغز فندق از پوسته آن ممکن است که مغز فندق آسیب ببیند و دچار شکستگی شود همین شکستگی یکی از عوامل پایین آمدن کیفیت مغز فندق است. ایران یکی از تولید کننده های بهترین مغز فندق جهان است واز لحظ کیفیت مغز فندق بسیار معروف و شناخته شده است. هنگام خرید فندق باید به کهنه یا تازه بودن آن دقت کرد چون بسیار در کیفیت و طعم و مزه آن تاثیر گذار است. مغز فندق کهنه ممکن است دارای کپک زدگی باشد و باعث بیماری و حتی در مواردی خاصی باعث ایجاد سرطان شود. برای اطمینان از تازه بودن فندق هنگام خرید چند عدد مغز فندق را تست کنید تا از تازه بودن آن مطمئن شوید. آجیل و فندق به هیچ عنوان نباید بوی ترشیدگی بدهد اگر اینطور باشد یکی از نشانه های کیفیت پایین فندق است. هنگام خرید فندق چند عدد فندق را در مشت خود نگه دارید و کمی حرکت دهید اگر دست رنگی شد فندق غیر بهداشتی است. فندوق درجه یک نباید آثاری از کپک حشره و یا حفره در سطح خود داشته باشد. در نهایت یکی از راه ها برای اطمینان از کیفیت مغز فندق خرید فندق از مراکز فروش مغز فندق معتبر است.
فندوق در طب سنتی دارای طبع گرم و خشک است. طب سنتی فندق را درمان بسیاری از دردها و بیماری ها می داند. جوشانده پوست و برگ فندق برای درمان پا درد مفید است. جوشانده پوست یا برگ ‌خشک فندق تب را از بین می برد. دم کرده گل آن برای درمان چاقی مفید است و باعث تناسب اندام می شود. روغن بو داده و میوه خام فندق حافظه را زیاد می کند.فندوق خام برای روده و درمان ورم روده مفید است و همچنین زردی چهره را از بین می برد. مالش با روغن فندق روی محل عقرب گزیدگی برای درمان آن تا حدودی موثر است. سوزاندن مغز فندق، زدن خاکستر آن به سر طاسی و موخوره سر را تا حدی درمان می کند. فندوق خام برای درمان فشار خون مفید است و باعث تقویت اعصاب میشود. همچنین فندق برای درمان سنگ کلیه، سوزش ادرار، سرطان، زخم واریس، آنفولانزا و سوزاک مفید است.

فروش بی واسطه فندق درجه یک در شمال

فروش بی واسطه فندق درجه یک در شمال مراکز صنعتی زیادی وجود دارند که در زمینه تولید انواع مختلفی از خشکبار فعالیت دارند و این محصولات را تولید کرده و به فروش می‌ رسانند. شرکت ما از جمله تولید کننده فندق ممتاز می‌باشد که در زمینه تولید عمده انواع فندق فله ای فعالیت دارد و آن‌ها را خشک کرده و به بازار عرضه می‌کند. بدین‌ ترتیب می‌ توانند نیازهای بازار را تامین کنند. شما می‌ توانید با مراجعه کردن به فروشگاه اینترنتی ما هم به‌ صورت فندق عمده و هم به صورت خرده خرید خود را انجام دهید و مطمئن باشید محصول با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری کردید. چون کارشناسان ما در بخش فروش آمادگی پاسخ‌گویی به سوالات شما مشتریان عزیز را دارد و می‌ توانید خرید خود را به راحتی انجام دهید.

شمسی جلالی فراهانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید