مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید فندق فله درجه یک با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه صادرات فندق از راه زمینیمعرفی گونه های مختلف فندق ایرانیفروشگاه عرضه فندق فله با بهترین کیفیت

فندق، یکی از محبوب ترین و مقوی ترین مغزها و دانه ها است. قیمت فندق فله مرغوب، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد به همین دلیل، فروش بالایی به صورت مستقیم از بازارهای معتبر دارد. بازار عمده فروشی فندق، بسیار پرطرفدار است و هر روز با بهترین و مناسب ترین نرخ خرید و فروش به راحتی توزیع و به دست مشتریان می رسد. خریداران گرامی می توانند، برای خرید فندق فله درجه یک با قیمت مناسب، به سایت رسمی ما مراجعه فرمایند.

خرید فندق فله درجه یک با قیمت ارزان

نحوه صادرات فندق از راه زمینی

نحوه صادرات فندق از راه زمینی فندق، یکی از مهم ترین محصولات آجیلی می باشد که سهم زیادی از تقاضای بازار را به خود اختصاص داده است.ایران که سالانه بیش از هشتصد هزار تن، فندق تولید می کند به یکی از صادرکنندگان پیشرو فندق به کشورهای مختلف تبدیل شده است. به طوری که تولید فندق، سالانه سی هزار تن خشکبار صادراتی ایران را افزایش داده است. فندق به دلیل خواص فراوان، تقاضای صادرات زیادی دارد و ایران که دارای شرایط مساعدی برای تولید این خشکبار می باشد، یکی از کشور های موفق در تجارت جهانی این آجیل به شمار می رود.

صادرات فندق مرغوب و تازه از راه زمینی به مقصد روسیه، توسط شرکت ها و نمایندگی های مجاز کارخانجات، انجام می گیرد؛ به طوری که فروشندگان، بستر های مناسبی جهت فروش کالا به دو صورت خرید و تحویل حضوری، همچنین خرید از درگاه های اینترنتی را فراهم نموده اند تا مشتریان بتوانند با سهولت خاطر، خرید خود را انجام دهند.

برخی از مجموعه هایی که در صادرات فندق فعالیت دارند:

  • نمایندگی های معتبر با مجوزهای لازم، برای شرکت ها و کارخانجات تولید و عرضه فندق مرغوب
  • خدمات بازرگانی و دولتی که زیر نظر سازمان های دولتی مربوطه فعالیت می کنند
  • موسسات بازرگانی و تجاری خصوصی و نیمه خصوصی

صادرات فندق از راه زمینی در سال‌های اخیر، علاوه بر عرضه محصولات متنوع به خریداران داخلی، فندق های ارزان قیمت و مرغوب را به کشورهای خارجی، توسط سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی، صادر می‌کنند. این امر، نه تنها ارزش بسیار خوبی دارد، بلکه می تواند مبادلات اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه را افزایش داده و در نتیجه نقش ایران را در بازارهای آسیایی و جهانی تقویت کند.

معرفی گونه های مختلف فندق ایرانی

معرفی گونه های مختلف فندق ایرانی انواع نهال فندق از نظر طعم و شکل متفاوت است. گل های فندق سه الی چهار سال پس از کاشت، ظاهر می شوند اما میوه ها پنج الی شش ساله هستند و از نظر اقتصادی برای ده الی بیست سال بارور می شوند. فندق در ماه های زمستان شکوفا شده و برداشت خوب، محدود به مناطقی است که از اثرات سرمای زمستان در هنگام گل دهی، جلوگیری می کند.

نهال فندق ساقی، دارای نژاد بسیار قوی با تنه نیمه کشیده است که آزادانه از درخت می ریزد و باروری بالا دارد. گونه های گرده فندق، نسبت به باکتری مقاوم و به سرما حساس هستند. این شاخص یکی از گونه های گرده افشانی گسترده در آمریکا می باشد. نهال فندق انیس، درختی قوی و کشیده با محصول بسیار بالا، دارای میوه ای کمی بیضی شکل، درشت با پوست روشن و نوک تیز است که در برابر سرما مقاوم می باشد.

نهال فندق توندا دی جیفونی که یک محصول ایتالیایی و بسیار قدیمی می باشد؛ فندق توندا دارای درختی قوی، برگریز، حساس به سرمای بهاره، بلند، دیر بارده، نیمه پهن، گوشتی، بسیار کرکدار، با هسته بزرگ و شکل زود گل است. توندا به دلیل مقاومت در برابر خاک های مختلف، اهمیت بسیاری دارد و برای هر نوع خاک زراعی، مناسب است.

فروشگاه عرضه فندق فله با بهترین کیفیت

فروشگاه عرضه فندق فله با بهترین کیفیت امروزه در برخی از نقاط کشور، فروشگاه عرضه فندق فله با بهترین کیفیت وجود دارد که بهترین فندق ها را تولید و عرضه می‌نماید؛ همچنین از نظر ظاهر و ویژگی در بهترین دسته قرار می‌گیرد. در ایران از بهترین فندق ها برای عرضه مستقیم به کشورهای دیگر استفاده می شود.

بنابراین مشتریان و مصرف کنندگان بزرگ می توانند، فندق ایرانی را به صورت حضوری خریداری نمایند. از آنجایی که سفارش به صورت مستقیم عرضه می شود، ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. کلیه سفارشات خرید فندق تازه به صورت تضمینی ارائه شده و در اسرع وقت، برای مشتریان ارسال می شود. خریداران می توانند این محصول را به صورت عمده نیز خریداری نمایند.

شمسی جلالی فراهانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید