مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید فندق خام بدون پوست با پایین ترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت انواع فندق های موجود در بازارفندق با کیفیت دارای چه خصوصیاتی استآشنایی با مشکلات صادرات فندق در ایرانتوزیع عمده فندق خام بدون پوست به تمام استان ها

خرید فندق خام و گردو پوست سبز بدون پوست با پایین ترین قیمت انجام می گیرد؛ البته لازم است، خاطر نشان شود که قیمت فندق خام بدون پوست تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد؛ به عنوان مثال می توان به محل تولید فندق، طعم و درجه کیفی آن اشاره کرد. سوای از اینها نحوه تجارت فندق نیز به نوبه خود بر قیمت خرید آن تاثیر می گذارد؛ به عبارت دیگر با انتخاب روش مناسب می توان مرغوب ترین فندق خام را با نازل ترین قیمت ممکن خریداری نمود.

خرید فندق خام بدون پوست با پایین ترین قیمت

لیست قیمت انواع فندق های موجود در بازار

لیست قیمت انواع فندق های موجود در بازار فندق و گردو تویسرکان ۱۴۰۱ از جمله مهم ترین و پرمصرف ترین محصولات حوزه آجیل و خشکبار به شمار می رود. این محصول در واقع میوه درخت فندق می باشد و به اشکال گوناگون مورد مصرف خوراکی قرار می گیرد. با توجه به طعم بسیار خوب و ارزش غذایی فندق، این ماده خوراکی، مشتریان زیادی دارد؛ به همین علت افراد زیادی لیست قیمت آن را جستجو می کنند.

نکته شایان ذکر این است که در لیست قیمت انواع فندق های موجود در بازار، تنوع عددی بالایی را مشاهده می کنیم؛ زیرا آنچه تحت عنوان فندق به فروش می رسد، تنوع بالایی از نظر طعم دارد. به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد که اولاً خود میوه فندق از نظر گونه گیاهی، متنوع است، ثانیاً این محصول به صورت خام، بو داده، با پوست یا بدون پوست عرضه می شود. بی تردید نوع و طعم فندق تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد.

علاوه بر آنچه در پاراگراف بالا بیان شد، پارامترهایی مثل محل کشت فندق، شیوه فرآوری و عرضه آن در بازار نیز بر لیست قیمت انواع فندق موجود در بازار تاثیر می گذارند. مارک یا برند و همچنین فله ای یا بسته بندی بودن محصول نیز از عوامل تعیین کننده قیمت فندق به شمار می روند. طبیعتاً قیمت فندق بدون پوست بسته بندی شده، بالاتر از قیمت فندق فله ای با پوست است؛ علاوه بر این جنس بسته بندی و شکل ظاهری آن نیز به نوبه خود مهم می باشد و قیمت نهایی آجیل را تغییر می دهد.

فندق با کیفیت دارای چه خصوصیاتی است

فندق با کیفیت دارای چه خصوصیاتی است برای بسیاری از خریداران فندق این سوال پیش می آید که فندق باکیفیت چه خصوصیاتی دارد؟ قبل از پاسخ دادن به پرسش مطرح شده، لازم است، خاطر نشان شود که شاخصه های کیفی فندق تا حدودی به نوع آن بستگی دارد؛ به عبارت دیگر ویژگی های فندق تازه، خام، پوست دار و بدون پوست با یکدیگر فرق دارند. در ادامه بهترین راه های تشخیص فندق مرغوب را به اختصار توضیح می دهیم.

لازم به ذکر است که مهم ترین مشخصه فندق باکیفیت این است که که رنگ مغز آن کرم روشن بوده و تا حدودی حالت براق دارد، همچنین مغز فندق تازه و مرغوب تا حدودی نرم می باشد. طعم عالی و عطر خاص از دیگر ویژگی های مغز فندق باکیفیت می باشند، اما در مورد پوست فندق مرغوب باید گفت، در صورتی که این ماده خوراکی به صورت تازه و همراه با پوست سبز آن عرضه شود، سبزی و سالم بودن پوست، اصلی ترین ویژگی های فندق باکیفیت به شمار می روند؛ به بیان دیگر پوست سبز فندق تازه، نسبتاً یکدست بوده و فاقد هر گونه لک یا آثار خرابی و کپک زدگی است.

در ادامه مطالب بالا باید اضافه کرد که در اغلب مواقع فندق همراه با پوست قهوه ای رنگ نسبتاً سخت آن به فروش می رسد. در این حالت علاوه بر شکل ظاهری محصول باید به وزن تقریبی دانه های فندق نیز توجه کرد. در واقع داشتن وزن مناسب، نشان دهنده پر مغز بودن فندق است، همچنین اغلب فندق های رسیده و باکیفیت، حالت خندان دارند و پوست آنها به راحتی جدا می شود.

آشنایی با مشکلات صادرات فندق در ایران

آشنایی با مشکلات صادرات فندق در ایران فندق را می توان یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی صادراتی ایران دانست. هر ساله مقدار قابل توجهی از فندق تولید شده در کشور به نقاط مختلف جهان از جمله کشورهای همسایه ایران، همچنین برخی کشورهای اروپایی صادر می شود؛ به عنوان مثال در اینجا از فرانسه، اسپانیا و یونان نام می بریم؛ اما متاسفانه صادرات این محصول با مشکلاتی روبرو است.

یکی از مهم ترین مشکلات صادرات فندق در ایران طی سال های اخیر، عدم ثبات قیمت این محصول و سایر محصولات وابسته به آن می باشد، همچنین بالا رفتن هزینه بسته بندی و حمل و نقل و سایر هزینه های ترخیص کالا از جمله مواردی هستند که صادر کنندگان آجیل و خشکبار از آنها شکایت می کنند. بدون شک نوسان نرخ ارز و بالا رفتن هزینه انرژی و نیروی انسانی نیز صادرات فندق را با مشکلاتی مواجه کرده است.

در ادامه مطالب بالا باید اضافه کرد که علی رغم مشکلات بیان شده، تولید محصول باکیفیت به صورت متمرکز و تخصصی همواره در دستور کار فعالان حوزه تجارت فندق قرار دارد. در نتیجه هنوز هم فندق مرغوب و خوش طعم ایرانی به میزان قابل توجهی صادر می گردد، اما بدون شک با ارائه یک سری تسهیلات و رفع موانع ذکر شده در پاراگراف قبل می توان روند رو به رشد تجارت خارجی فندق را انتظار داشت.

توزیع عمده فندق خام بدون پوست به تمام استان ها

توزیع عمده فندق خام بدون پوست به تمام استان ها در حال حاضر شاهد توزیع عمده فندق خام بدون پوست به تمام استان ها می باشیم. همان گونه که می دانیم و در قسمت های پیشین نیز تا حدودی اشاره شد، فندق، میوه ای خوشمزه و مغذی می باشد که معمولاً در بازار تحت عنوان آجیل به فروش می رسد.

یکی از نکاتی که می توان در خصوص توزیع فندق خام بدون پوست به صورت عمده بیان کرد، این است که به طور معمول مغز فندق همراه با پوسته نازک قهوه ای رنگ آن عرضه می شود، در حالی که مغز اصلی فندق، کرم رنگ می باشد، البته گاهی اوقات شاهد عرضه مغز فندق به صورت کاملاً پوست کنده می باشیم.

لازم به ذکر است که توزیع عمده فندق بدون پوست به استان های مختلف با قیمت های متفاوتی صورت می گیرد؛ چرا که هزینه حمل و نقل هر محصول بر قیمت آن تاثیر می گذارد؛ البته همان طور که می دانیم، فاکتورهای متعددی تعیین کننده قیمت فندق خام می باشند که یکی از آنها شیوه توزیع محصول است.
در یک بیان کلی می توان گفت که توزیع عمده و مستقیم فندق خام بدون پوست به تمام استان ها با قیمت نسبتاً مناسبی انجام می شود؛ زیرا در این حالت واسطه ها و دلالان فروش ماده خوراکی حذف شده اند؛ در نتیجه هزینه های دلالی نیز حذف شده و قیمت عرضه کلی محصول پایین می آید.

شمسی جلالی فراهانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید