مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید فندق با پوست با بالاترین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی درآمد حاصل از فروش فندق عوارض گمرکی صادرات انواع فندقفروش فندق با پوست با بهترین قیمت در بازار

فندق از جمله مغز و آجیل های خوراکی بسیار پرطرفدار بوده که کشور ما نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی این محصول شناخته می شود. تولیدکننده گان فندق خام معمولا با در نظر گرفتن نیاز بازارهای داخلی و خارجی این محصول را کاملاً طبیعی و ارگانیک با میزان سموم بسیار پایین تولید می کنند.

در تولید و کشت فندق با پوست، تمام فرآیند رشد و پرورش گیاه با بررسی های لازم کنترل می شود تا یک محصول کاملاً سالم و پر خاصیت در اختیار خریداران و مصرف کنندگان عزیز قرار بگیرد؛ همچنین فندق را پس از برداشت، به صورت خام و بو داده در بسته بندی های مختلف و بهداشتی به صورت عمده و جزئی به فروش می رسانند. شما عزیزان می توانید جهت خرید فندق با پوست به مجموعه ما مراجعه نمایید.

خرید فندق با پوست با بالاترین کیفیت

بررسی درآمد حاصل از فروش فندق

بررسی درآمد حاصل از فروش فندق فندق کوهی از جمله خشکباری است که در کشور ما در حجم بالایی تولید می شود و عرضه این محصول به دلیل شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی مناسب بوده که باعث می شود پس از پسته بیشترین سهم برداشت را به خود اختصاص دهد.

طبق بررسی‌هایی که انجام شده تولید و صادرات فندق رونق بالایی را به خود اختصاص داده است و کشورهایی همانند: مالزی، آذربایجان، یونان، ارمنستان، مجارستان، کویت، قطر،کانادا، رومانی و …. از جمله خریداران این محصول باشند.

فروش فندق در شهرهای مختلفی صورت می گیرد که نحوه عرضه آن در تعیین قیمت محصول تاثیر گذار خواهد بود؛ معمولاً در فصل برداشت، فروش فندق بیشتر به صورت عمده انجام شده که باعث می شود خرید محصول بدون واسطه و ارزان تر ارائه شود؛ بنابراین مشتری می تواند فندق را بی‌واسطه تهیه کرده و از طریق فروش یا صادرات محصول به خارج از کشور به سود خوبی دست یابد.

طبق آماری که بدست آمده، بیشترین درآمد حاصل از فروش فندق در شهرستان نور استان مازندران می باشد که ۱۵۰ هکتار از زمین‌های زراعی خود را به کشت فندق اختصاص داده و سالانه ۳۰۰ هزار تن فندق از این زمین ها برداشت می شود؛ ارزش این محصول به ۱۵ میلیارد تومان می رسد و علاوه بر ایران فروش فندق در کشورهای مختلف از جمله ترکیه هم انجام می‌شود که سالانه بیش از ۶٠٠ هزار تن فندق تولید می‌کند.

عوارض گمرکی صادرات انواع فندق

  عوارض گمرکی صادرات انواع فندق هر نوع کالای وارداتی و صادراتی شامل تعرفه و عوارض گمرکی از کشورهای مبدا و مقصد شده و در واقع اخذ این نوع عوارض باعث می شود که تولید کنندگان کشور به سود بیشتری دست یابند.

عوارض گمرک شامل انواع فندق می شوند که از جمله آنها می توان به فندق های با پوست و بدون پوست اشاره کرد، فندق بدون پوست معمولاً به دلیل سلامت کالا و مصرف کنندگان جزء کالاهای ممنوعه وارداتی شناخته می شود.

عوارض گمرکی بر اساس عوامل مختلف تعیین می‌شود: که عبارت اند از ظاهر ،ماهیت و … همچنین از نظر نحوه چگونگی محاسبه این تعرفه ها، سلامت کالا، وزن و نوعی که دارد و… مورد بررسی قرار می گیرد.

فروش فندق با پوست با بهترین قیمت در بازار

فروش فندق با پوست با بهترین قیمت در بازار فروش فندق با پوست با بهترین قیمت در بازار به صورت بسته بندی و عمده انجام می شود. فندق خام جز محصولاتی است که فروش بالایی داشته و معمولاً برای افرادی که همواره نیاز کمتری به این محصول دارند، گزینه مناسبی است؛ اما خرید عمده برای افرادی که در حجم بالا به این محصول نیاز دارند، همانند: تجار یا فروشندگان مقرون به صرفه می باشد.

عرضه فندق برزیلی، از آنجایی که در کشور ما طرفداران زیادی دارد، همواره به صورت مستقیم انجام شده تا مشتریان یک محصول با کیفیت را با بهترین قیمت دریافت کنند. توجه داشته باشید قیمت مغز فندقی که توسط این فروشندگان عرضه می‌ شود، بسیار مناسب و به صرفه بوده و در صورت خرید عمده از جانب مشتری محصول با تخفیفات ویژه و استثنایی به فروش می‌ رسد، همچنین تمامی محصولات پس از ثبت سفارش در بسته‌بندی‌های بهداشتی آماده ارسال شده و در صورت نگهداری درست تا مدت زمان طولانی قابل استفاده می باشد.

شمسی جلالی فراهانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید