مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده فندق با پوست به قیمت روز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مختصری درباره ی فندق های موجود در بازارنحوه تشخیص فندق با کیفیتچگونگی ترخیص فندق از گمرکصادرات فندق با پوست به کشور های مجاور

فندق در تهرانرا می توان یک مغز گرانبها دانست که ظاهری گرد و بیضی شکل دارد، معمولا فندوق محصولی با طبیعت گرم و خشک است، که معمولا در استان گیلان به عمل می آید و بسیار خوشمزه و مفید است، همچنین فندق در تهران ها دارای فواید بسیار زیادی از جمله انواع ویتامین، بهبودی سوی چشم، کلسیم، آهن، روی و… می باشد، که در ادامه در مورد فواید و همچنین قیمت روز فندق با پوست، بیشتر آشنا خواهیم شد.

خرید عمده فندق با پوست به قیمت روز

مختصری درباره ی فندق های موجود در بازار

مختصری درباره ی فندق های موجود در بازار فندق ها معمولا بیضی شکل و گرد هستند، که پوست آنها به رنگ سبز است و در جدا کردن به دو شکل مختلف راهی بازار می شوند، که در شکل اول این فندق ها با پوستی به صورت فیبری و محکم با رنگ قهوه ای وارد بازار می شوند و در شکل دوم به صورت مغز شده این فندق ها را به صورت خام و یا بو داده وارد بازار می کنند.

فندق سرشار از ویتامین هایی همچون B1، B2، B3، B6، B9، C، A، K، E می باشد، که علاوه بر آن دارای مواد معدنی، فسفر، آهن، گوگرد، آنتی اکسیدان، فیبر، پروتئین، منگنز و حتی کلسیم نیز می باشد، که با خوردن آن می توانید این موارد را به بدن خود منتقل کنید. نخود همدان دارای ویتامین های موثر برخوردار می باشد.

برخی دیگر از ویژگی های مهم و ارزش غذایی فندوق درجه یک صابونی رودسر، می توان به موارد زیر توجه کرد

  • دارای مواد مغذی با کالری بسیار بالا
  • دارای چربی مفید و قوی، بسیار مناسب برای خانم هایی که عادت ماهانه دارند
  • بسیار مناسب برای درمان سرفه و درد سینه
  • تقویت دستگاه هاضمه بخصوص روده و معده
  • آزاد کردن و دفع کردن رادیکال های بدن بخاطر وجود آنتی اکسیدان موجود در این فندق ها
  • دارای فیبر و نیز آنتی اکسیدان، بالا بردن فشار خون
  • افزایش سلامت پوست و مو، قابلیت خارج کردن سموم از بدن
  • بسیار مفید برای دانشجویان و دانش آموزان بخاطر فسفر موجود در این فندق ها
  • کاهش کلسترول، خاصیت ضد سرطانی، دارای ویتامین A که بسیار مناسب برای سوی چشم می باشد
  • بسیار مناسب برای تقویت سیستم ایمنی در بدن و همچنین مفید برای سلامت قلب
  • دارای کلسیوم، نیاسین و انواع ویتامین و پروتئین
  • دارای ۶۰ درصد روغن چربی که این روغن ها بسیار مفید و حتی مغزی می باشد
  • بسیار عالی برای جلوگیری و مبتلا شدن به انواع بیماری ها بخصوص افرادی که دچار بیماری دیابت هستند

بیشتر بدانید: دقت کنید فندق های با پوست از مغز سالم تر و مهم تر از همه تازه تر نسبت به مغزهای آماده بر خوردار می باشد و حتما عزیزانی که تازه بودن و کیفیت برایشان اولیت می باشد این نکته را برای خرید حتما در نظر داشته باشند، همچنین بدانید که اگر فندق ها را با پوست خریداری کنید می توانید تا مدت ۶ ماه بدون هیچ گونه قارچ زدگی و یا حتی کپک زدگی آن را در یخچال نگهداری کرده و در این مدت مصرف کنید.

رودسر از بزرگترین شهر های واقع در کشور می باشد که بیشتر تولید فندق را به خود اختصاص داده و تقریبا می توان گفت که ۸۵ درصد فندق ها در این شهر تولید می شوند، که کیفیتی بسیار عالی و مطلوبی را نیز دارد.

نحوه تشخیص فندق با کیفیت

نحوه تشخیص فندق با کیفیت برای تشخیص فندق خوب توجه کنید که مغز آن نرم و براق می باشد، همچنین در نظر داشته باشید که طعمی بسیار مطلوب دارد و از نظر کیفیت و یا حتی اندازه با یکدیگر کاملا متفاوت می باشند، معمولا فندق خوب و با کیفیت اندازه ای درشت و پوستی به رنگ سبز دارد، که دور تا دور آن پوشیده است و حتما توجه کنید به این نکته که اگر فندق سیاه و رنگ آن تغییر کرده باشد، این فندق کهنه بوده و از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشد.

از برخی ویژگی های ظاهری برای شناخت فندق خوب و درجه یک می توان به موارد زیر اشاره کرد

  1. درشت و سنگین بودن
  2. اندازه ی آن ها یکسان باشد
  3. تیرگی و کدری به رنگ سیاه در آن نباشد
  4. به هیچ عنوان کپک زده و رنگ پریده مغز فندوق نباشد و رنگ آن به رنگ کرم روشن باشد
  5. همچنین دارای درصد بالای روغن نیز باشد

طبق شواهد و بررسی های موجود اخیر فندق حدود ۶۲۵ کالری انرژی، ۵/۸ گرم آب، ۱۵ گرم مواد نشاسته، ۱۲/۵ گرم پروتئین، ۶۰ گرم مواد چرب، ۳۲۰ میلی گرم فسفر، ۲۰۰ میلی گرم کلسیم، ۲ میلی گرم سدیم، ۳/۵ میلی گرم آهن، ۱۳ میلی گرم ویتامین B، همچنین ۷۰۰ میلی گرم پتاسیم، می باشد.

بخاطر داشته باشید که اگر مغز فندوق دارای سوراخ و یا شکستگی باشد این نشان دهنده ی این است که آن را در محل مناسبی نگهداری نکردند.

چگونگی ترخیص فندق از گمرک

چگونگی ترخیص فندق از گمرک معمولا کشور ایران رتبه ی ششم را در تولید و صادرات فندق در جهان به خود اختصاص داده است، که سالانه بیش از ۵۰ هزار تن را تولید و صادر می کنند، همچنین دیگر کشور ها همچون یونان، گرجستان، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، ایالت متحده واشنگتن نیز سالانه صادرات و تولیداتی را به خود اختصاص داده اند، جدا از تمام این تولید کننده و صادر کننده ایران بهترین تولید کننده فندق را از نظر کیفیتی به خود اختصاص داده است. اما ناگفته نماند که بزرگترین تولید کننده فندوق در جهان کشور ترکیه می باشد، که بیش از ۶۰۰ هزار تن فندوق را تولید می کند و ۷۰ درصد این محصول را در کشور خودش اختصاص داده است.

نکته ی بسیار مهم ایت است که برای ترخصیص فندق از گمرگ، نیاز است که حتما اخذ مجوز وزرات جهاد کشاورزی و نیز اخذ مجوز وزرات بهداشت را داشته باشید تا بتوانید مراحل ترخیص کاری کالا از صفر تا صد صادرات را انجام دهید.

صادرات فندق با پوست به کشور های مجاور

صادرات فندق با پوست به کشور های مجاور سالانه بیش از ۵۰ هزار تن فندق با پوست به دیگر کشور ها صادر می شود.

عزیزان برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد فندق با پوست های با کیفیت عالی و درجه یک، می توانند با همکاران ما در ارتباط و یا تماس باشند، چنانچه مشتریان عزیز اطلاعات کافی را در مورد فندق نداشته و می خواهند که اطلاعاتی را در مورد فندق داشته باشند، می توانند با بخش پشتیبانی تماس و یا ارتباط برقرار کرده و از دوستان ما برای خرید و انتخاب یک فندق خوب یاری بخواهند.

فروش ویژه انواع فندق با پوست به همراه تخفیف ویژه ی آخر زمستان، برای مشتریان فراهم شده است، عجله کنید و همین الان این فندق ها را به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم خریدای کنید و از این تخفیف فوق العاده بهرمند شوید.

شمسی جلالی فراهانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید