مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بدون واسطه فندق برشته با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشکلات فروش انواع فندقمقایسه قیمت فندق برشته با فندق خامفروش فندق برشته با کیفیت عالی

فندق به عنوان یکی از مفیدترین خشکبارهای تولیدشده در ایران، همواره با تنوع کیفی فراوان در سطح کشور عرضه می شود. خرید بدون واسطه فندق برشته، مزیت هایی را برای فعالین بازار در حوزه خشکبار به همراه دارد. قیمت فندق برشته در بازار سراسر کشور همواره با نوسانات زیادی همراه است که عوامل متعددی در این روند تاثیرگذار هستند. با توجه به وجود برخی مشکلات در فراوری و توزیع این محصول مفید و با کیفیت، اطلاع از نحوه خرید فندق با قیمت مناسب و ارزان، جهت داشتن خریدی موفق الزامی می باشد.

خرید بدون واسطه فندق برشته با قیمت مناسب

بررسی مشکلات فروش انواع فندق

بررسی مشکلات فروش انواع فندق فندق به عنوان نوعی آجیل همواره نسبت به دیگر مغزهای خوراکی مانند گردو و بادام، بازار فروش محدودتری دارد. دلیل این امر عدم آگاهی مصرف کنندگان از خواص این محصول است؛ از سوی دیگر حجم قابل توجه ای از فندق های تولیدی یا وارداتی به کشور، توسط شرکت های تولید مواد غذایی و با هدف تهیه فرآورده هایی مانند کره فندق و روغن، خریداری می شود.

یکی از مشکلات فروش این محصول، پایین بودن میزان تقاضا برای خرید آن به ویژه در فصل تابستان است. در بازار شهرهای کوچک و شهرستان ها، میزان تقاضا برای خرید فندق به مراتب بسیار کمتر از کلان شهرهایی مانند تهران است. این امر سبب شده تا تولیدکنندگان و مراکز عرضه، همواره با محدودیت هایی برای توزیع گسترده فندق خام یا بوداده روبرو شوند.

عدم بسته بندی استاندارد و عرضه فندق به صورت فله، یکی دیگر از عواملی است که موجب کاهش فروش این محصول شده است. اگر تولیدکنندگان بتوانند شیوه های مبتکرانه و جدید مانند عرضه فندق بو داده و طعم دار در بسته بندی های ساشه ای و کوچک را جایگزین توزیع عمده کنند، بدون شک میزان فروش روند افزایشی خواهد داشت.

مقایسه قیمت فندق برشته با فندق خام

مقایسه قیمت فندق برشته با فندق خام توزیع فندق به صورت خام، با پوست، برشته و طعم دار انجام می گیرد. برخی از شرکت های تولید مواد غذایی به صورت اختصاصی اقدام به تهیه و عرضه فندق در طعم های مختلف می کنند که در نهایت افزایش فروش آنها را به همراه دارد. باید خاطر نشان کنیم که قیمت فندق نسبت به دیگر انواع آجیل اندکی گرانتر است. این امر نیز می تواند در روند توزیع، عرضه و حتی تقاضا تاثیرگذار باشد.

قیمت هر کیلو فندق خام، به مراتب ارزانتر از ارقام برشته و طعم دار می باشد. دلیل این امر، عدم فرآوری و دسته بندی فندق ها بر اساس سایز و اندازه است. اغلب تولیدکنندگان، قبل از برشته کردن فندق آنها را بر حسب سایز درجه بندی می کنند تا با قیمت های مختلف به بازار عرضه کنند.

قیمت فندق برشته تحت تاثیر شیوه فرآوری و نوع چاشنی های مورد استفاده نیز می تواند با تفاوت هایی همراه باشد. به عنوان مثال قیمت یک کیلو فندق برشته با طعم زعفران، به مراتب گرانتر از فندق لیمویی یا نمکی است. خریداران عمده با در نظر گرفتن این موارد می توانند بهترین و پرفروش ترین فندق ها را از مراکز تولیدی تهیه و خریداری کنند.

فروش فندق برشته با کیفیت عالی

فروش فندق برشته با کیفیت عالی فندق برشته در دو نوع بدون پوست و با پوست، به بازار عرضه می شود که هر کدام دارای قیمت متفاوتی است. ارقام با پوست متناسب با درجه کیفی و سایزبندی، به مراتب ارزانتر از انواع فندق بدون پوست هستند. البته نوع فندق و همچنین میزان عرضه آن نیز می تواند در روند قیمت گذاری موثر باشد.

انواع فندق عمده و فله ای که به صورت کیلویی در خشکبارفروشی ها عرضه می شوند، قیمت ارزان تری نسبت به انواع فندق برشته بسته بندی و چند صد گرمی دارند. خریداران با توجه به این موارد می توانند انواع فندق خام، بو داده، برشته و … را برای مصارف روزانه خود تهیه کنند.

شرکت های توزیع و فروش در سراسر کشور جهت تامین فندق تازه و درجه یک، ممکن است با محدودیت هایی مواجه شوند. عدم توزیع مستقیم و نوسان قیمت ها به ویژه در زمان هایی مانند عید نوروز، چالش هایی را برای خریداران ایجاد می کند. برای رفع این موارد و تامین فندق برشته و پوست کنده با کیفیت عالی و ممتاز، می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین و از طریق فروشندگان این مرکز ثبت کنید.

شمسی جلالی فراهانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه رویال فندق شما را به خرید بهترین محصولات فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید